Skocz do zawartości

  • Reklama
  • Xbox Live

Witamy na forum XboxArcade!

Zaloguj się lub Zarejestruj się aby uzyskać pełen dostęp do serwisu i jego możliwości. Rejestracja na naszym forum pozwoli Ci na możliwość prowadzenia dyskusji, wymianie plików, wysyłania prywatnych wiadomości do naszych użytkowników i wiele więcej!

Close

Zmień widoczność %s Hello Guest

Zapraszamy wszystkich gości do rejestracji na forum XboxArcade.pl

Oferujemy dostęp do najlepszych poradników w sieci oraz ukrytych for, gdzie znajdziecie przydatne pliki, fachową pomoc związaną z konsolą, możliwość zdobywania achievementów, dostęp do shoutboxa, wzięcie udziału w super konkursach oraz wiele innych!

Nie zwlekaj i dołącz do Nas już dziś!

(Informacja widoczna tylko dla użytkowników niezarejestrowanych)

Rejestrując się w serwisie akceptujecie pliki coockies (ciasteczka), które będą zamieszczane na waszym urządzeniu.

Więcej o tych działaniach znajdziecie w Polityce Prywatności.

Informacja XboxArcade

Zdjęcie

Nintendo pozwane za brak możliwości zwrotu cyfrowych pre-orderów w eShopie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
Gangst3r

Gangst3r

    Naczelny Admin

  • Administrator

  • 4308 postów
  • Lubię grać w:Przygodowe
  • Xbox:v1.1
  • Dashboard:XBMC
  • Xbox 360:Slim
  • :Gangst3r PL
  • :Gangst3rPOL
  • :Gangst3r

Napisano 25 marzec 2019 - 08:43

Niemiecki Urząd Ochrony Konsumentów pozwał Nintendo na prośbę Norweskiej Rady Konsumentów z powodu braku możliwości zwrotu złożonych zamówień przedpremierowych gier.

Samo NRK nie mogła wystąpić do sądu, ponieważ Norwegia nie należy do związku Unii Europejskiej, przez co ich zapisy prawne nie podlegają organizacji.

Nintendo twierdzi, że zgodnie zapisem art. 19 jednej z dyrektyw Parlamentu europejskiego pieniądze nie podlegają zwrotowi, gdy konsument przystąpił do pobierania plików gry, tym samym odstępując od przysługującej mu umowy reklamacji zakupu - źródło, GamingBolt).
Nintendo_1

Warto zaznaczyć, że podobną politykę prowadzi również Sony, które tak samo jak Nintendo nie oferuje możliwości zwrotu pre-orderów, jeśli użytkownik rozpoczął pobieranie treści cyfrowej na dysk konsoli.

Pod tym względem najlepiej wypada Microsoft i Valve, które umożliwiają anulowanie opłaconych zamówień oraz zwrócenie cyfrowych gier (z wyjątkiem zakupionych pakietów DLC) maksymalnie po 14-dniach od daty zakupu, jeśli produkcja nie była uruchomiona na konsoli dłużej, niż dwie godziny.
  • 1

Gangst3r+PL.png

 

Newsy, ciekawostki, zapowiedzi oraz wiele więcej znajdziesz na - Portalu XboxArcade.pl

 

 

Masz problem lub pytanie zadaj je na forum! Nie pomagam na pw i gg od tego jest forum.

Korzystając z forum zapoznaj się z Regulaminem.
 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych