Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..

xbox classic wersja 1.1 fragi


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

dostałem gratis xbox classic wersja 1.1, lutowany był chip aladdin XT, widać że nie poszło.

3 przelotki uszkodzone łącznie ze ścieżkami,po podłączeniu fraguje.

Brak obraz, zauważyłem brak elementu R7R9, ale przypadkowo go odnalazłem więc wlutowałem.

Napęd działa, ale dysk ma z pewnością uszkodzenie głośno pracuje.

 

Naprawiłem ścieżki, sprawdziłem przejścia na przelotkach, ale nadal jest frag i brak obrazu ?

Może ma ktoś jakąś solucję co i gdzie sprawdzić, żeby wyeliminować usterkę.

Opisy "xbox repair" posiadam. Nie chciałbym zagłębiać się w dokumentacje jeśli takowa istnieje, chyba nawet nie opłacalne.

W ostateczności pozostanie jako dawca pamięć etc.

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczyściłem przelotki , wylutowałem drabinki odbudowałem ścieżki, konsola wstała. Jest problem bo dysk dead, podejście z wlutowaniem chipa na tak przeoranych padach nie przyniosło efektu.

Chyba najrozsądniej będzie wlutować czytnik rs232 gdzieś mam części i bezpośrednio podlutować do eepromu.

 

o6mmRXJ.jpg

 

 

sJnucRg.jpg

 

Edytowane przez iras
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostawię otwarty dla przykładu :P Może inne osoby będą mieć podobny problem, więc przyda się do dalszej dyskusji :)

 

Fajnie, że sobie poradziłeś, z doświadczenia wiem, że zabawy przy eeprom różnie się kończą. Bez ogólnej wiedzy i obsługi lutownicy nie ma co się dalej zabierać do prac, bo nic to dobrego nie wróży :)

 

BTW: Konsola to chyba 1.0 ponieważ widzę wiatraczek na radiatorze GPU. No chyba, że podmieniłeś całość z 1.0 :D

Gangst3r+PL.png 2877598.png

 

Newsy, ciekawostki, zapowiedzi oraz wiele więcej znajdziesz na - Portalu XboxArcade.pl

 

 

Masz problem lub pytanie zadaj je na forum! Nie pomagam na pw i gg od tego jest forum.

Korzystając z forum zapoznaj się z Regulaminem.
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trafiła się kolejna sztuka, xbox 2003 samoczynny start i błąd 07. Konsola z chipem Xchanger.

Sprawdziłem chip brak przejścia na pkt D0 naprawione, zlutowałem miejsce, ale nadal bład 07 i samostart.

Naprawiłem skorodowane miejsca, od pkt do pkt kabelkiem z taśmy hdd. Konsola pracuje na standby i power działa prawidłowo.

Usunąłem dysk, chip ruszył pokazało się menu.

Zainstalowałem nowy dysk już z dashem ruszył. Kolejny krok to świeży dysk o większej pojemności bez problemu działa, nie trzeba blokować i dobrze bo to Maxtor który ma przypadłość "not supported lock hdd"

Problem rozwiązany.

 

GxMAfCG.jpg

 

 

 

IcU78I1.jpg

 

 

 

 

Kolejne x pudełko sprawne.

Dziękuje za uwagę... pozdrawiam.

Edytowane przez iras
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Widzę, że świetnie sobie radzisz ze stawianiem x-klocków na nogi :P To dobrze, bo dzięki takim ludziom jak ty konsole nie idą w śmietnik. To przykład tego, że Xbox to bardziej skomplikowany kalkulator. Wystarczy dobry poradnik napraw, trochę chęci i wszystko da się zrobić :D

 

Ja natomiast borykam się z późnym startem konsoli. Włącza się podczas 3-sekundowego duszenia przycisku Power. Tak samo trwa wyłączanie. Sprawa jest ciekawa ponieważ po odłączeniu zasilania bez skorzystania z przycisku na konsoli (np. odłączając listwę), konsola wstaje od bata.

 

Wydaję mi się, że to jednak konstrukcja moda CPU, ponieważ mam go podmienionego na 1.4Ghz Tautalin z podstawką autorstwa kolegi z innego forum N64 Freak. Posprawdzam napięcia, ale wydaję mi się, że tak to zostawię, bo z czasem przestało mi to przeszkadzać.

 

Konsola służy jako automat do gier rodem z salonów gier. Za jej włączanie odpowiada listwa sterowana pilotem.

Gangst3r+PL.png 2877598.png

 

Newsy, ciekawostki, zapowiedzi oraz wiele więcej znajdziesz na - Portalu XboxArcade.pl

 

 

Masz problem lub pytanie zadaj je na forum! Nie pomagam na pw i gg od tego jest forum.

Korzystając z forum zapoznaj się z Regulaminem.
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.