Skocz do zawartości

  • Reklama
  • Xbox Live

Witamy na forum XboxArcade!

Zaloguj się lub Zarejestruj się aby uzyskać pełen dostęp do serwisu i jego możliwości. Rejestracja na naszym forum pozwoli Ci na możliwość prowadzenia dyskusji, wymianie plików, wysyłania prywatnych wiadomości do naszych użytkowników i wiele więcej!

Close

Zmień widoczność %s Hello Guest

Zapraszamy wszystkich gości do rejestracji na forum XboxArcade.pl

Oferujemy dostęp do najlepszych poradników w sieci oraz ukrytych for, gdzie znajdziecie przydatne pliki, fachową pomoc związaną z konsolą, możliwość zdobywania achievementów, dostęp do shoutboxa, wzięcie udziału w super konkursach oraz wiele innych!

Nie zwlekaj i dołącz do Nas już dziś!

(Informacja widoczna tylko dla użytkowników niezarejestrowanych)

Rejestrując się w serwisie akceptujecie pliki coockies (ciasteczka), które będą zamieszczane na waszym urządzeniu.

Więcej o tych działaniach znajdziecie w Polityce Prywatności.

Informacja XboxArcade

Zdjęcie
- - - - -

Rozwiązany: Brak aktualizacji do 5.0.1 na Galaxy S4


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1
Jah_Core

Jah_Core

    Stały Bywalec

  • Arcade User
  • 595 postów
  • Lubię grać w:RPG
  • Xbox:Brak
  • Xbox 360:Arcade
  • :JasieczeQ
  • Skype: Mój status

Napisano 17 maj 2015 - 08:18

Hej, nie mogę zaktualizować S4 GT-I9505 z 4.4.2. KIT KAT do 5.0.1. Lollipop, dziwna sprawa, bo telefon nie był przerabiany. Przy próbie aktualizacji wyświetla się komunikat, że nie ma komponentów do zaktualizowania, trochę to dziwne. Macie jakiś pomysł? :) Dodam, że podczas aktualizacji do 4.4.2. nie napotkałem żadnych problemów, czyżby updater działał wybiórczo?


Użytkownik Jah_Core edytował ten post 17 maj 2015 - 08:21

  • 0

#2
Gangst3r

Gangst3r

    Naczelny Admin

  • Administrator


  • 4216 postów
  • Lubię grać w:Przygodowe
  • Xbox:v1.1
  • Dashboard:UnleashX
  • Xbox 360:Slim
  • :Gangst3r PL
  • :Gangst3rPOL
  • :Gangst3r

Napisano 17 maj 2015 - 23:44

Po prostu możesz mieć problem związany z brakiem wyczyszczenia cache, słabą baterią lub brandowany telefon przez operatora sieci.

Najlepszym rozwiązaniem jest zrobienie backup'u swoich danych, pobranie oficjalnej wersji Samsunga i wgranie przez Kies. Nie stracisz gwarancji, bo to jest soft od producenta, więc nie nadpiszesz pieczątki KNOX.

 

Oficjalny Android Lollipop 5.0.1 dla SGS4 i9515 dostępny jest tutaj:

http://forum.xda-dev...update-t3059772

 

Jak zaktualizować soft za pomocą Kies znajdziesz tutaj:

http://androidfact.c...y-s4-with-kies/

 

 

Powodzenia :P


  • 1

Gangst3r+PL.png

 

Newsy, ciekawostki, zapowiedzi oraz wiele więcej znajdziesz na - Portalu XboxArcade.pl

 

 

Masz problem lub pytanie zadaj je na forum! Nie pomagam na pw i gg od tego jest forum.

Korzystając z forum zapoznaj się z Regulaminem.
 


#3
Jah_Core

Jah_Core

    Stały Bywalec

  • Arcade User
  • 595 postów
  • Lubię grać w:RPG
  • Xbox:Brak
  • Xbox 360:Arcade
  • :JasieczeQ
  • Skype: Mój status

Napisano 22 maj 2015 - 15:57

Ładnie się zaktualizowało, nie ma żadnych problemów z użytkowaniem (jak na razie)  :)


  • 0

#4
marek7_ak

marek7_ak

    BOSS

  • Moderator


  • 891 postów
  • Lubię grać w:Gry Akcji
  • Xbox:v1.0
  • Dashboard:UnleashX
  • Xbox 360:Brak
  • :marek7_ak
  • Gadu-Gadu:28109436

Napisano 22 maj 2015 - 20:01

Wiadomość wygenerowana automatycznie:



Problem został ROZWIĄZANY. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o założenie nowego tematu.
Jeśli macie jakieś sugestie, rady, reklamacje lub uwagi odnośnie tematu, to możecie zgłosić je do ekipy forum.


  • 0

1537478_url.jpeg





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych