Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..

Problem z FTP


Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Mam problem z przesyłaniem plików przez ftp. Posiadam 2 xbox-y jeden jest na sofcie UnleashX (na tej wszystko pięknie działa) oraz drugiego xbox-a na sofcie EvolutionX ( na tym nie mogę przesyłać plików).
Obie konsolki są ustawione identycznie (ip, maska, bramka, dns). problem polega na tym, że łącze się z konsolą zaczynam wgrywać grę, ale po 5 sec. przerywa połączenie i nie mogę się ponownie połączyć.

Używam programu Filezilla.

Z góry dzięki za pomoc  :)

Edit

A I jeszcze dodam że bez problemu można grać przez system link, nie przerywa ani nic.

 

Teraz zobaczyłem, że zły dział, przepraszam za kłopot.

Edytowane przez Artur
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak przesyłam cokolwiek na Xboxa to trzymam się dwóch zasad. Pierwsza: na pececie używam tylko Total Commandera. Po prostu nigdy mnie nie zawiódł, z różnymi programami bywa różnie (a konfiguracja TC to kilka kroków). Druga: Do przesyłania przez FTP plików na Xboxie używam tylko UnleashX. Największa stabilność, prędkość, no i bezproblemowość. Ta konfiguracja po prostu jest potwierdzona latami doświadczeń :)

 

Oczywiście, nie musisz mieć UnleashX jako domyślnego Dasha. Możesz go uruchomić jako program. Wrzuć do e:\apps\ czy tam e:\aplikacje\, zależy jak zdefiniowałeś sobie główne menu i odpal. Sprawdź dla pewności ustawienia sieciowe no i... to wszystko. 

 

Jeszcze jedna moja uwaga. Osobiście wolę, by Xbox dostawał IP po DHCP. Dlaczego? No bo wtedy wiem że wszystko gra, xbox łączy się z routerem/pecetem i w drugą stronę. Jak ustawiasz IP statyczne, to nigdy nie wiadomo, czy chodzi czy też nie, nawet jak w teorii wszystko jest ustawione na tip top, to coś nie śmiga, a wtedy ciężko znaleźć przyczynę. Czasem nawet kabel potrafi się wypiąć, jeden pin nie łączyć z portem no i wtedy wiadomo - dhcp nie puści, a statyczny będzie uparcie twierdził, że IP ma :)



Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został przeniesiony z forum:
"XboxPoradniki"
do:
"XboxSprzętPomoc".

Jeśli Ci pomogłem, daj punkt reputacji :) To nic nie kosztuje a ja będę zadowolony :D

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja używam FileZilly i jest ok. Jedynie trzeba ustawić limit przesyłanych plików jednocześnie do 1. Natomiast XBMC jest ok, ale Unleash przesyła szybciej. Przy DHCP nie musisz czasami za każdym razem sprawdzać adresu IP konsoli? Ja mam ustawione DHCP, ale router ma u mnie zawsze nadawać konsoli ten sam IP, PeCetowi i laptopowi zresztą też i u mnie to się sprawdza.

 

Wchodzisz w ustawienia FZ, następnie transfery i wszystko ustawiasz na 1. Ale to raczej już wina dashboarda skoro na drugim jest wszystko ok:D.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz wkleić log z filezilla/total commander, z momentu w którym Cię rozłącza i w którym próbujesz się zalogować na nowo?

Dziwna sytuacja, skoro na drugiej konsoli na tym sofcie łączy bez problemów. Może firewall lub antywirus jakoś walczą z tą konsolą.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tutaj jest całość z filezlla i:

 


Status: Łączenie z 169.254.253.220:21...
Status: Połączenie nawiązanie, oczekiwanie na wiadomość powitalną...
Odpowiedź 220 Please enter your login name now.
Polecenie: USER xbox
Odpowiedź 331 Password required for xbox.
Polecenie: PASS ****
Odpowiedź 230 User xbox logged in , proceed.
Polecenie: SYST
Odpowiedź 215 UNIX Type: L8
Polecenie: FEAT
Odpowiedź 502 feat is not implemented.
Status: Serwer nie obsługuje znaków spoza ASCII.
Status: Połączono
Status: Uzyskiwanie listy katalogów...
Polecenie: PWD
Odpowiedź 257 "/" is current directory
Polecenie: TYPE I
Odpowiedź 200 Type set to IMAGE.
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,65
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: LIST
Odpowiedź 150 Opening ASCII data connection for ls /.
Odpowiedź 226 Transfer finished successfully. Data connection closed.
Status: Listowanie katalogów zakończone pomyślnie
Status: Uzyskiwanie listy katalogów...
Polecenie: CWD F
Odpowiedź 250 "/F/" is current directory. 
Polecenie: PWD
Odpowiedź 257 "/F/" is current directory
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,66
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: LIST
Odpowiedź 150 Opening ASCII data connection for ls /F/.
Odpowiedź 226 free disk space under this directory : 9.471.049.728
Status: Listowanie katalogów zakończone pomyślnie
Status: Uzyskiwanie listy katalogów...
Polecenie: CWD games
Odpowiedź 250 "/F/games/" is current directory. 
Polecenie: PWD
Odpowiedź 257 "/F/games/" is current directory
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,67
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: LIST
Odpowiedź 150 Opening ASCII data connection for ls /F/games/.
Odpowiedź 226 free disk space under this directory : 9.471.049.728
Status: Listowanie katalogów zakończone pomyślnie
Status: Łączenie z 169.254.253.220:21...
Status: Połączenie nawiązanie, oczekiwanie na wiadomość powitalną...
Odpowiedź 220 Please enter your login name now.
Polecenie: USER xbox
Status: Łączenie z 169.254.253.220:21...
Status: Połączenie nawiązanie, oczekiwanie na wiadomość powitalną...
Odpowiedź 220 Please enter your login name now.
Polecenie: USER xbox
Odpowiedź 331 Password required for xbox.
Polecenie: PASS ****
Odpowiedź 230 User xbox logged in , proceed.
Status: Serwer nie obsługuje znaków spoza ASCII.
Status: Połączono
Odpowiedź 331 Password required for xbox.
Polecenie: PASS ****
Status: Rozpoczynanie wysyłania F:\gry xbox\Gta SA MOD\default.xbe
Polecenie: CWD /F/games/Gta SA MOD
Odpowiedź 230 User xbox logged in , proceed.
Status: Serwer nie obsługuje znaków spoza ASCII.
Status: Połączono
Odpowiedź 553 Requested action not taken. /F/games/Gta SA MOD/
Polecenie: CWD /F/games
Status: Rozpoczynanie wysyłania F:\gry xbox\Gta SA MOD\SavePic.xbx
Odpowiedź 250 "/F/games/" is current directory. 
Polecenie: MKD Gta SA MOD
Odpowiedź 250 Requested file action ok.
Polecenie: CWD /F/games/Gta SA MOD
Odpowiedź 250 "/F/games/Gta SA MOD/" is current directory. 
Polecenie: PWD
Odpowiedź 257 "/F/games/Gta SA MOD/" is current directory
Status: Uzyskiwanie listy katalogów...
Polecenie: TYPE I
Polecenie: CWD /F/games/Gta SA MOD
Odpowiedź 200 Type set to IMAGE.
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,70
Odpowiedź 250 "/F/games/Gta SA MOD/" is current directory. 
Polecenie: PWD
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: LIST
Odpowiedź 150 Opening ASCII data connection for ls /F/games/Gta SA MOD/.
Odpowiedź 226 free disk space under this directory : 9.471.033.344
Odpowiedź 257 "/F/games/Gta SA MOD/" is current directory
Status: Uzyskiwanie listy katalogów...
Polecenie: PASV
Polecenie: TYPE I
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,71
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: STOR default.xbe
Odpowiedź 200 Type set to IMAGE.
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,72
Odpowiedź 150 Opening BINARY data connection for F:\games\Gta SA MOD\default.xbe
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: STOR SavePic.xbx
Odpowiedź 150 Opening BINARY data connection for F:\games\Gta SA MOD\SavePic.xbx
Odpowiedź 226 Transfer finished successfully. Data connection closed.
Status: Transfer plików zakończony pomyślnie, przeniesione 18 432 bajty w 1 sekunda
Status: Rozpoczynanie wysyłania F:\gry xbox\Gta SA MOD\stream.ini
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,73
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: STOR stream.ini
Odpowiedź 150 Opening BINARY data connection for F:\games\Gta SA MOD\stream.ini
Odpowiedź 226 Transfer finished successfully. Data connection closed.
Status: Transfer plików zakończony pomyślnie, przeniesione 196 bajtów w 1 sekunda
Status: Rozpoczynanie wysyłania F:\gry xbox\Gta SA MOD\anim\anim.img
Polecenie: CWD /F/games/Gta SA MOD/anim
Odpowiedź 553 Requested action not taken. /F/games/Gta SA MOD/anim/
Polecenie: CWD /F/games/Gta SA MOD
Odpowiedź 250 "/F/games/Gta SA MOD/" is current directory. 
Polecenie: MKD anim
Odpowiedź 250 Requested file action ok.
Polecenie: CWD /F/games/Gta SA MOD/anim
Odpowiedź 250 "/F/games/Gta SA MOD/anim/" is current directory. 
Polecenie: PWD
Odpowiedź 257 "/F/games/Gta SA MOD/anim/" is current directory
Status: Uzyskiwanie listy katalogów...
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,74
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: LIST
Odpowiedź 150 Opening ASCII data connection for ls /F/games/Gta SA MOD/anim/.
Odpowiedź 226 free disk space under this directory : 9.467.314.176
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,75
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: STOR anim.img
Odpowiedź 150 Opening BINARY data connection for F:\games\Gta SA MOD\anim\anim.img
Odpowiedź 226 Transfer finished successfully. Data connection closed.
Status: Transfer plików zakończony pomyślnie, przeniesione 4 018 176 bajtów w 1 sekunda
Status: Rozpoczynanie wysyłania F:\gry xbox\Gta SA MOD\anim\cuts.img
Polecenie: CWD /F/games/Gta SA MOD/anim
Odpowiedź 250 "/F/games/Gta SA MOD/anim/" is current directory. 
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,76
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: STOR cuts.img
Odpowiedź 150 Opening BINARY data connection for F:\games\Gta SA MOD\anim\cuts.img
Odpowiedź 226 Transfer finished successfully. Data connection closed.
Status: Transfer plików zakończony pomyślnie, przeniesione 10 946 560 bajtów w 5 sekund
Status: Rozpoczynanie wysyłania F:\gry xbox\Gta SA MOD\anim\ped.ifp
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,77
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: STOR ped.ifp
Odpowiedź 150 Opening BINARY data connection for F:\games\Gta SA MOD\anim\ped.ifp
Odpowiedź 226 Transfer finished successfully. Data connection closed.
Status: Transfer plików zakończony pomyślnie, przeniesione 1 433 248 bajtów w 1 sekunda
Status: Rozpoczynanie wysyłania F:\gry xbox\Gta SA MOD\data\animgrp.dat
Polecenie: CWD /F/games/Gta SA MOD/data
Odpowiedź 553 Requested action not taken. /F/games/Gta SA MOD/data/
Polecenie: CWD /F/games/Gta SA MOD
Odpowiedź 250 "/F/games/Gta SA MOD/" is current directory. 
Polecenie: MKD data
Odpowiedź 250 Requested file action ok.
Polecenie: CWD /F/games/Gta SA MOD/data
Odpowiedź 250 "/F/games/Gta SA MOD/data/" is current directory. 
Polecenie: PWD
Odpowiedź 257 "/F/games/Gta SA MOD/data/" is current directory
Status: Uzyskiwanie listy katalogów...
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,78
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: LIST
Odpowiedź 150 Opening ASCII data connection for ls /F/games/Gta SA MOD/data/.
Odpowiedź 226 free disk space under this directory : 9.444.917.248
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,79
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: STOR animgrp.dat
Odpowiedź 150 Opening BINARY data connection for F:\games\Gta SA MOD\data\animgrp.dat
Odpowiedź 226 Transfer finished successfully. Data connection closed.
Status: Transfer plików zakończony pomyślnie, przeniesione 3 096 bajtów w 1 sekunda
Status: Rozpoczynanie wysyłania F:\gry xbox\Gta SA MOD\data\animviewer.dat
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,80
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: STOR animviewer.dat
Odpowiedź 150 Opening BINARY data connection for F:\games\Gta SA MOD\data\animviewer.dat
Odpowiedź 226 Transfer finished successfully. Data connection closed.
Status: Transfer plików zakończony pomyślnie, przeniesione 1 807 bajtów w 1 sekunda
Status: Rozpoczynanie wysyłania F:\gry xbox\Gta SA MOD\data\ar_stats.dat
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,81
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: STOR ar_stats.dat
Odpowiedź 150 Opening BINARY data connection for F:\games\Gta SA MOD\data\ar_stats.dat
Odpowiedź 226 Transfer finished successfully. Data connection closed.
Status: Transfer plików zakończony pomyślnie, przeniesione 3 593 bajty w 1 sekunda
Status: Rozpoczynanie wysyłania F:\gry xbox\Gta SA MOD\data\carcols.dat
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,82
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: STOR carcols.dat
Odpowiedź 150 Opening BINARY data connection for F:\games\Gta SA MOD\data\carcols.dat
Odpowiedź 226 Transfer finished successfully. Data connection closed.
Status: Transfer plików zakończony pomyślnie, przeniesione 17 979 bajtów w 1 sekunda
Status: Rozpoczynanie wysyłania F:\gry xbox\Gta SA MOD\data\cargrp.dat
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,83
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: STOR cargrp.dat
Odpowiedź 150 Opening BINARY data connection for F:\games\Gta SA MOD\data\cargrp.dat
Odpowiedź 226 Transfer finished successfully. Data connection closed.
Status: Transfer plików zakończony pomyślnie, przeniesione 3 936 bajtów w 1 sekunda
Status: Rozpoczynanie wysyłania F:\gry xbox\Gta SA MOD\data\carmods.dat
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,84
Odpowiedź 200 Port command ok. 
Polecenie: STOR carmods.dat
Odpowiedź 150 Opening BINARY data connection for F:\games\Gta SA MOD\data\carmods.dat
Odpowiedź 226 Transfer finished successfully. Data connection closed.
Status: Transfer plików zakończony pomyślnie, przeniesione 10 173 bajty w 1 sekunda
Status: Rozpoczynanie wysyłania F:\gry xbox\Gta SA MOD\data\clothes.dat
Polecenie: PASV
Odpowiedź 502 pasv is not implemented.
Polecenie: PORT 169,254,190,125,240,85
Błąd: Could not write to transfer socket: ECONNRESET - Connection reset by peer
Błąd: Odłączono od serwera: ECONNABORTED - Connection aborted
Błąd: Transfer plików nie powiódł się
Status: Łączenie z 169.254.253.220:21...
Błąd: Przekroczony czas oczekiwania na połączenie
Błąd: Transfer plików nie powiódł się po przeniesieniu 12 255 232 bajty w 27 sekund
 

 

logi wysyłaj w kodzie <> żeby sie lepiej czytało ;)

feriar.

Edytowane przez feriar
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powyłączaj wszelkie firewalle oraz antywirusy. W FileZilla masz mieć:

 

 

Ustawienia/FTP/Transfer Mode/Passive Mode
Ustawienia/Transfers:
Maximum simultaneuos transfers: 1
Limit for conc. download: 1
Limit for conc. uploads: 1
 

 

 

Prawdopodobnie problem robi router, antywirus lub któryś firewall. Spróbuj zrobić tą operację z wyłączonym firewallem i antywirusem. Przejrzyj ustawienia routera, no i wklej tutaj ustawienia tej konsoli (IP etc.), może ustaw konsoli inny adres IP niż ma druga konsola. U mnie każde urządzenie ma przypisywane przez DHCP z poziomu routera, ale każde urządzenie ma inny adres IP.

Edytowane przez feriar
logi zapisujemy w kodzie
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak to może nie działać :P jedynie firewall/antywir mogą tworzyć cyrki.

 

Chociaż pamiętam że kiedyś wirus mi robił cyrki na połączeniu Xbox-PC, połączenie lokalne migało:). Nie dało się nic wysłać.

Edytowane przez Martinex
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego Martinex tak się upiera przy przesyłaniu jednego pliku jednocześnie :)

 

Moja rada jest taka, w ustawieniach sieciowych UnleashX wpisujesz Max users: 10 (Save i restart konsoli). W FileZilla ustawiasz 6-9 połączeń jednocześnie. Dzięki temu dane przesyłają się szybciej (zwłaszcza, kiedy przesyłasz wiele małych plików).

 

Co do problemu FTP: przeinstaluj dasha, sprawdź jeszcze raz konfigurację.

SERWIS, PRZERÓBKI, CZĘŚCI XBOX 1 - INFO NA PW/GG

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo trzeba ustawić większą dopuszczalną ilość użytkowników (patrz mój poprzedni post) :)

 

Taki manewr nie zadziała z XBMC (można przesyłać tylko jeden plik jednocześnie).

SERWIS, PRZERÓBKI, CZĘŚCI XBOX 1 - INFO NA PW/GG

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.