Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..

Mobilny net w XBOXie po LANie?


Rekomendowane odpowiedzi

I tu was mam :D Ciekawe czy znajdzie się ktoś, kto mi to w końcu wyjaśni :P

 

Otóż mam lapka, a do niego wpięty modem 3G z PLAYa. Teraz chciałbym połączyć lapka z XBOXem po kablu Ethernetowym, udostęniając jednocześnie internet, tak abym mógł z niego korzystać również w konsoli. Próbowałem kiedyś takich "gimnastyk" między dwoma pecetami, ale nawet to mi nie szło :E

 

PS: Do takiego połączenia wystarczy zwykły kabel Ethernet czy Crossowany? I ile może kosztować metr takiego i takiego kabla?

Edytowane przez Quake96
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kabel crossowany. U mnie razem z zarobieniem swego czasu brali złotówke za metr. 

 

Jeśli chcesz udostępnić net to najpierw wejdz w połączenia sieciowe. właściwości na modemie, zakładka udostępnianie i "zezwalaj innym użytkownikom  na łączenie się poprzez połączenie internetowe tego komputera". Teraz karta sieciowa (upewnij się że masz stery do niej. Raz mi się zdarzyło kombinować godzinę z ustawieniami a okazało się że windows mi sypnął jakimiś lewymi sterownikami które za ciul nie współpracują z kartą) powinna mieć adres sieciowy 192.168.0.1 i maskę 255.255.255.0 Żeby się upewnić prawy klik na niej i właściwości. Dwuklik na protokole internetowym tcp/ip w wersji 4 i sprawdzamy czy się zgadza.

 

Teraz Xbox. W dashboardzie (unx, microsoftowy, evox, xbmc, byle jaki bo każdy z tego co wiem nadpisuje ustawienia w systemie tudzież wymusza na konsoli używanie własnych ustawień) ustawiamy na pobieranie adresu przez DHCP i to wszystko. Net w konsoli, konsola podpięta, można przesyłać pliki przez FTP, sprawdzać neta i grać przez xlink kai. 

 

Powinno zadziałać bez problemu

Jeśli Ci pomogłem, daj punkt reputacji :) To nic nie kosztuje a ja będę zadowolony :D

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie coś nie bangla. Kabel crossowany mam, komputer widzi połączenie sieciowe (sieć niezidentyfikowana), ustawiłem wszystko tak jak kazałeś. Z tym, że udostępniłem dowolny folder w kompie, a konsola nic nie widzi przez FTP (UnleashX), a przy próbie wyszukania folderów FTP w XBMC wywala mi, że nie można nawiązać połączenia sieciowego. Może mi ktoś opisać co i jak z tym FTP i netem? Chce sobie wymieniać pliki między kompem a xboxem + mieć internet w konsoli (np. pobieranie pogody w XBMC itd. itd.)

 

EDIT: OOOOKEJ :D W końcu zaczęło działać. Poklikałem trochę w UnleashX na "Obecny adres IP" czy jakoś tak i nagle zaskoczyło :P Net w konsoli śmiga, bo XBMC wyczytuje info o pogodzie :P

 

EDIT 2: Dalej mam problem z FTP :/

Ustawienia w UnleashX:

Obecny IP: 0.0.0.0
Typ: DHCP
Adresy IP: 192.168.0.2
Maska podsieci: 255.255.255.0
Bramka: 192.168.0.1
DNS 1: 192.168.0.1

Serwer FTP:

Enable: Yes
Uzytkownik: xbox
Haslo: xbox
Port: 21
Max. liczba uzytkownikow: 3
Dopuszczaj anonimowych: No
Min. port dla PASV: 1024

Max. port dla PASV: 65536


Komputer (TCP/IPv4):

 

Adres IP: 192.168.0.1

Maska podsieci: 255.255.255.0
Brama domyślna: <pusto>

 

Użyj następujących adresów serwerów DNS:

Preferowany serwer DNS: <pusto>
Alternatywny serwer DNS: <pusto>

Próbuję łączyć się przez FTP programem "WebDrive".


Jego ustawienia:

 

Name: xbox

Site adress/URL: 192.168.0.2

Server type: FTP

Drive: X:
Username: xbox

Password: xbox


Co robię źle? Chcę móc kopiować pliki z komputera na XBOXa (przez konsolę) i z XBOXa na komputer (przez PC).

 

EDIT 4: Pogoda w XBMC też działa tylko, gdy ustawię statyczne IP 192.168.0.2 . Jak wybieram DHCP, albo takie jak w Dashboardzie, to nic nie działa :/

 

EDIT 5 :OD: : Obecnie ustawione mam wszystko jak wyżej, tylko mam wszędzie ustawione statyczne IP 192.168.0.5 . Net działa zarówno w XBMC (pogoda), Jak i UnleashX (sprawdzałem aktualność dasha)

Edytowane przez Quake96
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a FTP? Do połączenia FTP w telefonie jak i na kompie mam total commandera. Najlepszy program ever. I jeśli chcesz by xbox widział folder udostępniony tak xbox jak i pecet muszą być w tej samej grupie roboczej. 

Jeśli Ci pomogłem, daj punkt reputacji :) To nic nie kosztuje a ja będę zadowolony :D

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie na statycznym IP działa wszystko oprócz FTP. Przypomnę tylko, że połączenie między XBOXem a PC jest bezpośrednie.

IP Komputera: 192.168.0.1
IP XBOXa: 192.168.0.5

 

Z tego co widzę w XBMC to konsola jest w WORKGROUP, tak samo jak PC.
 

Sprawdzę tego total commandera, może zadziała.

 

 

EDIT: MCL Jesteś moim mistrzem :OD: . Total Commander od razu wyłapał XBOXa i wreszcie mam to czego chciałem! :D Masz u mnie browara za szybką pomoc :P

 

Jeszcze tylko jakbyś mi powiedział jak dodać lokalizację sieciową do XBMC (np. udostępniony dysk PC), to będę mega wdzięczny ;) W XBMC przy dodawaniu wyświetla mi błąd połączenia czy coś i tyle :/

Edytowane przez Quake96
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja robię tak: najpierw robię nowego uzytkownika na kompie, np xbox i haslo xbox. Potem udostępniam dany folder dając temu użytkownikowi wszystkie uprawnienia odczytu/zapisu, poza nim też adminowi. Na xboxie łącze się z PCtem (ważne by wywalić firewall, bo będzie blokować. niektóre Firewalle nawet ustawione w tryb "przepuszczaj wszystko" blokowały dostęp) używając tych danych i to w sumie wszystko :D

Jeśli Ci pomogłem, daj punkt reputacji :) To nic nie kosztuje a ja będę zadowolony :D

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no ja nowego usera nie zamierzam robić :P


Tylko jak mam ustawić tam w XBMC? Bo mam tam podać adres FTP, czyli IP kompa, to wiem. Potem jest jeszcze coś podobnego, a potem login i hasło. Ten login i hasło to do konta na kompie czy to do FTP (domyślne xbox xbox) ?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w Menedżerze plików/dodawaniu nowego folderu ze źródłem do gier/filmów etc masz opcję smb://. wejdź tam i powinieneś widzieć nazwę swojego kompa, wejdź tam. Jak zapyta o hasło i login to podaj z nowego usera.

 

A nowy user robisz dlatego, że czasem SMB się wykrzacza nawet jak logujesz się jako gość. Dlatego zawsze dla pewności w Windowsie mam uzytkownika xbox z haslem xbox zeby nigdy nie wykrzaczało podczas próby podłączenia. 

 

Jeśli nie masz to radzę uaktualnić XBMC :D

Jeśli Ci pomogłem, daj punkt reputacji :) To nic nie kosztuje a ja będę zadowolony :D

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.