Skocz do zawartości
Przez Gangst3r

Microsoft otworzył wirtualne konsolowe muzeum Xbox z okazji 20. rocznicy marki

W tym roku wypadła 20. rocznica marki Xbox. Microsoft przygotował z tej okazji masę ciekawych gadżetów, promocji w sklepie Xbox oraz wypuścił nowe akcesoria w limitowanej wersji (zestawy słuchawkowe, kontrolery do konsoli Xbox Series X | S).
 
Jeśli myślicie, że na kilku nowinkach takich jak FanFest (ekskluzywne wydarzenia i promocje), możliwości pobrania kilku tapet i otrzymania dodatkowych gier z poprzedniej generacji w ramach wstecznej kompatybilności to mamy dla was jeszcze jedną nowinkę. Być może nie każdy zaczynał przygodę z marką Xbox od pierwszej konsoli, której premiera odbyła się dokładnie 15 listopada (w Stanach Zjednoczonych), to Microsoft przygotował coś specjalnie dla wszystkich fanów marki - Muzeum Xbox.
 
Można tam wejść bezpośrednio w cyfrowy świat historii marki i zobaczyć jak powstawała nie tylko pierwsza, ale każda kolejna konsola Xbox. Oprócz materiałów wideo z informacjami na temat powstawania pierwszej konsoli Xbox znajdziemy również takie ciekawostki jak pierwsze szkice i projekty sprzętu.
 
Po zalogowaniu możemy uzyskać informacje na temat naszego konta i przeglądnąć całą naszą historię pobytu z marką.
 
 
Czy już odwiedziłeś Muzeum Xbox? Jakie podobała ci się wędrówka po wirtualnym muzeum? Jak zwykle czekamy na Twoją wypowiedź w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Wersje dla nowej generacji gier Cyberpunk 2077 i Wiedźmin 3 zostały opóźnione do 2022 roku

Mamy złe wieści, ponieważ CD Projekt Red potwierdził dzisiaj, że wersje ich gier przygotowane specjalnie dla nowej generacji Xbox Series X | S i PS5 zarówno Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3 będą dostępne dopiero w 2022 roku, a nie jak wcześniej zapowiadano w 2021 roku.
 
W opublikowanym dziś raporcie wyjaśniono, że "na podstawie zaleceń dostarczonych przez osoby nadzorujące rozwój, zdecydowano się przeznaczyć dodatkowy czas na oba projekty". Nowej generacji wersja Cyberpunk 2077 pojawi się w pierwszym kwartale 2022 roku, a Wiedźmin 3 w drugim kwartale 2022 roku.
 
Nikt z nas nie jest prawdopodobnie zbyt zaskoczony opóźnieniem Cyberpunk 2077, ale Wiedźmin 3 wydaje się trochę mniej nieoczekiwanym projektem na tej liście, biorąc pod uwagę, że gra ma już przeszło 6 lat, a za sobą sporo modyfikacji usprawniających jej mechanikę oraz animacje graficzne.
 
Ostatecznie wszyscy będziemy musieli poczekać trochę dłużej, aby uzyskać praktyczne informacje o tych bezpłatnych aktualizacjach dla nowej generacji.
 
Co sądzisz o opóźnieniu przejścia na Cyberpunk 2077 i Wiedźmina 3 na Xbox Series X|S oraz PS5? Powiedz nam poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Ubisoft podobno pracuje nad nową główną serią gry Splinter Cell

Mamy dziś więcej ekscytujących wiadomości do przekazania, ponieważ według nowego raportu, Ubisoft w końcu pracuje nad zupełnie nową grą Splinter Cell! Ten raport pochodzi od doświadczonego w branży gier Toma Hendersona i ludzi z Video Games Chronicle - warto śledzić ten serwis ponieważ dużo znajdujących się tam informacji często się potwierdza.
 
Według ich "źródła" publikacji, nadchodzący tytuł zmierza do "odzyskania sfrustrowanych fanów, rozgoryczonych ostatnimi wysiłkami w sprawie ożywienia serii w przestrzeni mobilnej i VR". Jak twierdzą, gra jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji, prowadzonej przez studio spoza tradycyjnej bazy Ubisoftu w Montrealu, a całość może zostać ogłoszona dopiero w przyszłym roku.
 
Ubisoft został podobno poproszony przez VGC o komentarz w tej sprawie, ale firma odmówiła udzielenia odpowiedzi.
 
Jak zapewne wiecie, od 2013 roku nie pojawiła się żadna gra głównego nurtu trylogii Splinter Cell, więc czekaliśmy prawie dekadę na tę pozorną kontynuację. Po prostu trzymamy kciuki i palce u nóg, że ta informacja się niebawem potwierdzi.
 
Jakie są twoje przemyślenia na ten temat? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.
Czytaj więcej..
Przez Gangst3r

Nowa aktualizacja oprogramowania układowego PS5 jest już dostępna do pobrania

Sony właśnie wydało kolejną aktualizację oprogramowania systemowego PlayStation 5. Kilka tygodni po pojawieniu się największej jak dotąd aktualizacji oprogramowania układowego PS5, które wprowadza między innymi obsługę dysków SSD na szynie PCI 4.0 M.2 NVME dostępna jest nowa łatka, gotowa do pobrania i zainstalowania już teraz.
 
Najnowsza wersja aktualizacji oprogramowania układowego PS5 to 21.02-04.02.00 i ma 913,7 MB. Nie oczekujcie jednak, że ta aktualizacja wprowadzi duże, zauważalne zmiany - ulubiona notatka wszystkich powraca.
 
"Ta aktualizacja oprogramowania systemowego poprawia wydajność systemu."
Zamknij oczy. Niech słowa rozbrzmiewają echem w twoim umyśle. To stwierdzenie oznacza naszą przeszłość i przyjdzie do nas ponownie w przyszłości. To relaksujące, prawda? Eh... może na tym zakończmy tą ironię.
 
Po powrocie do pokoju pobierz aktualizację oprogramowania układowego PS5, aby utrzymać konsolę w jak najlepszej formie. Następnym razem postaramy się skupić na większych wydaniach aktualizacji, które wprowadzają coś więcej, niż.... poprawioną wydajność systemu (do czego już zdążyłem przywyknąć na moim Realme 7 Pro w oczekiwaniu na Androida 12).
 
A wy już pobraliście swoje aktualizacje na PS5? Dajcie znać w komentarzach poniżej.
Czytaj więcej..

Gta San andreas własna muzyka


Rekomendowane odpowiedzi

chyba można było takie coś zrobić. Robiło to się tak, że włączałeś playliste z poziomu dashboarda i włączałeś gre. w grze przechodziłeś na to swoje radio i wtedy powinna grać muzyka z playlisty z dasha, nie jestem pewien ale możesz sprawdzić :)

Budowa drukarki 3D, Recenzje, Liczne poradniki i Kursy z zakresu programowania i tworzenia urządzeń. Gorąco zapraszam ! icon_e_wink.gif


http://feriar-lab.pl/

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

feriar, ale bzdury pleciesz :) 

Xbox może mieć uruchomiony tylko jeden plik wykonywalny (.xbe) w danej chwili. Więc jeżeli uruchomisz jakąkolwiek grę, czy program to poprzednia aplikacja/dashboard przestaje funkcjonować. 

 

Aby słuchać własnych piosenek w grach, które to obsługują (kilkadziesiąt tytułów), trzeba skopiować muzykę na dysk konsoli (w oryginalnym dashboardzie jest taka funkcja) a następnie w opcjach gry włączyć "custom soundtrack". W przypadku GTA SA, wybierasz stację radiową "User track player". 

 

Przypuszczam że można też wrzucić mp3 bezpośrednio przez FTP, ale nie wiem do jakiego folderu. Dowiem się i napiszę :) 

SERWIS, PRZERÓBKI, CZĘŚCI XBOX 1 - INFO NA PW/GG

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konsola ripuje płyty CD do formatu .wma o bitrate 128kbit/s bodajże. Całość obsługuje jeden plik, który niejako jest bazą danych tych utworów. Więc wrzucenie .wma przez ftp się nie sprawdzi, gdyż konsola o istnieniu tego utworu wiedzieć nie będzie. Można natomiast pliki mp3 przekonwertować do .wma na PC i przy użyciu xcommander na xbox lub soundtrack manager (przez FTP w tym przypadku) na PC wgrać takie pliki. Te programy aktualizują bazę utworów w konsoli i można wtedy odsłuchać takie utwory w grach lub oryginalnym msdashu.

Reszta co napisał Master zgadza się jak najbardziej. GTA:SA ma nawet opcję reklam miedzy utworami :). W przypadku GTA3 oraz GTA:VC całe radiostacje były zapisane w formacie .wma, więc był drugi alternatywny sposób podmiany muzyki. To było o tyle ciekawe, że wersje na PC nie używały formatu .wma tylko jakiegoś kosmicznego (były narzędzia, które umożliwiały ich konwersje do mp3). Natomiast obie edycje miały zapis dźwięku z filmików w formacie .wav

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wejdź w oryginalny microsoft dashboard, tam wejdź w muzykę. Jak nie ma nic, to musisz zripować z CD lub wspomnianym programem pod PC. Z poziomu XBMC tego nie zrobisz.

 

Sposób pierwszy:

Uruchamiasz program do nagrywania płyt CD na windows, wybierasz profil CD audio, następnie wybierasz pliki .mp3/.wma, które chcesz nagrać. I nagrywasz. Wkładasz nagraną płytkę do konsoli Xbox, uruchamiasz msdash (ten oryginalny zielony) i ripujesz płytę na konsoli. Po skończonej operacji możesz słuchać tej muzyki w grach. Sposób łatwiejszy, ale droższy, więcej zabawy:).

 

Sposób drugi: Uruchamiasz na PC program do konwersji audio np. mediacoder, wybierasz pliki .mp3 i konwertujesz je do formatu .wma z bitrate 128kbit. Uruchamiasz program soundtrack manager na PC, nawiązujesz połączenie ftp z konsolą przy użyciu tego programu i uploadujesz właśnie utworzone utwory w formacie .wma.

 

http://www.theisozone.com/downloads/xbox/tools/xbox-soundtrack-manager/

Edytowane przez Martinex
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 10 miesięcy temu...

Nie, ponieważ w softmodzie by Gangst3r został wycięty oryginalny dashboard Microsoftu.

 

Użyj programu Xbox Soundtrack Manager, do którego link podał Martinex i prześlij pliki przez FTP.

SERWIS, PRZERÓBKI, CZĘŚCI XBOX 1 - INFO NA PW/GG

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej witryny, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.