Skocz do zawartości

  • Reklama
  • Xbox Live

Witamy na forum XboxArcade!

Zaloguj się lub Zarejestruj się aby uzyskać pełen dostęp do serwisu i jego możliwości. Rejestracja na naszym forum pozwoli Ci na możliwość prowadzenia dyskusji, wymianie plików, wysyłania prywatnych wiadomości do naszych użytkowników i wiele więcej!

Close

Zmień widoczność %s Hello Guest

Zapraszamy wszystkich gości do rejestracji na forum XboxArcade.pl

Oferujemy dostęp do najlepszych poradników w sieci oraz ukrytych for, gdzie znajdziecie przydatne pliki, fachową pomoc związaną z konsolą, możliwość zdobywania achievementów, dostęp do shoutboxa, wzięcie udziału w super konkursach oraz wiele innych!

Nie zwlekaj i dołącz do Nas już dziś!

(Informacja widoczna tylko dla użytkowników niezarejestrowanych)

Rejestrując się w serwisie akceptujecie pliki coockies (ciasteczka), które będą zamieszczane na waszym urządzeniu.

Więcej o tych działaniach znajdziecie w Polityce Prywatności.

Informacja XboxArcade

Zdjęcie
- - - - -

Problemy z Wi-Fi, Xperia X10 Mini Pro

Xperia Mini Pro

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1
Jah_Core

Jah_Core

    Stały Bywalec

  • Arcade User
  • 595 postów
  • Lubię grać w:RPG
  • Xbox:Brak
  • Xbox 360:Arcade
  • :JasieczeQ
  • Skype: Mój status

Napisano 03 luty 2013 - 14:52

Witam forumowiczów, od kilku tygodni, nie mogę połączyć się z sieciami wi-fi przez moją xperię x10 mini pro. Problem pojawił się z dnia na dzień, pomimo tego, że na ekranie komórki wyświetla się komunikat o udanym połączeniu z siecią, to tak na prawdę nie mogę wejść na żadną stronę, market, itp. Początkowo myślałem, że jest to spowodowane wadliwą pracą routera (Axess MV410r), ale po podłączeniu do wi-fi innych PC-tów, to nie miałoby żadnego logicznego poparcia. Czego jest to przyczyną?
  • 0

#2
grzech1991

grzech1991

    Starszy gracz

  • Arcade User
  • 140 postów
  • Lubię grać w:Strzelaniny
  • Xbox:Brak
  • Xbox 360:Slim
  • Gadu-Gadu:4545958

Napisano 03 luty 2013 - 17:35

Sprawdź czy są dostępne aktualizacje oprogramowania do telefonu, ew. pozostaje wipe całego telefonu.

W przypadku telefonów samsunga, znaczenie ma lease time na routerze - czas po jakim kończy się dzierżawa DHCP. Jeśli jest forever to telefon rozłącza co jaiś czas.
  • 1
Dołączona grafika
Nie udzielam pomocy na GG i PW! Od tego jest forum!





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Xperia, Mini Pro

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych